- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση
Για μεγέθυνση κάντε κλικ πάνω στην κάρτα
samos

Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Απάντηση του Νίκου Βακάλη προέδρου της ΕΠΣ Σάμου για τις παραιτήσεις των δυο παραγόντων της Ένωσης.

Οφειλόμενη  απάντηση  ΕΠΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ.
Σχετικά με την δημοσίευση του εγγράφου της παραίτησης των δυο παραγόντων της Ένωσης θα ήθελα ν απαντήσω σε όλα όσα μου καταμαρτυρούν. ΠΟΤΕ στην ζωή μου δεν έχω απαξιώσει σωματεία ή πρόσωπα. Έχω όμως απαξιώσει συμπεριφορές και θα συνεχίσω να το κάνω.
Δηλώνω κατηγορηματικά, ότι σέβομαι ΑΠΟΛΥΤΑ τον πρόεδρο της Ένωσης, το σωματείο της Ένωσης (το όποιο είμαι υπερήφανος που το έχω υπηρετήσει ανιδιοτελώς επί σειρά ετών),τον προπονητή της Ένωσης και τους ποδοσφαιριστές της, όπως τιμώ και σέβομαι το κάθε σωματείο και τον κάθε ποδοσφαιριστή που ανήκει στην Ε.Π.Σ Σάμου. Τιμώ όμως και σέβομαι και το αξίωμα το όποιο υπηρετώ, κάτι που σημαίνει, ότι υποχρεούμαι την πιστή τήρηση των κανονισμών (έστω και  αν δεν συμφωνώ και  εγώ ο ίδιος με την αυστηρότητα τους),και ΙΣΗ ΚΑΙ ΟΜΟΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.-
Όσο δε, αναφορά τα αναφερθέντα περί άδικης τιμωρίας και στην μη εξίσωση των χρηματικών προστίμων, στο δε πρώτο, θα πω μόνο ότι όσοι ήταν παρόντες μπορούν να κρίνουν, στο δε δεύτερο....θα πω το αυτονόητο. Ότι δεν είναι όλα τα παραπτώματα ίδια, ούτε φυσικά και οι ποινές.
Τέλος δε, σε ότι αφορά στην πράξη της παραίτησης των δυο κυρίων από ένα θεσμοθετημένο όργανο της Ε.Π.Σ ,με σοβαρότατο αντικείμενο, δηλαδή της εξελεγκτικής επιτροπής, εδώ......δυστυχώς , έχουμε και το κωμικό της υπόθεσης, και το δείγμα της σοβαρότητας που διακατέχει κάποιους. Και εξηγούμαι.
Ο ένας απ τους δυο παραιτηθέντες......ΔΕΝ ήταν ΚΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ, ώστε να έχει εκλεγεί και να ζητά να παραιτηθεί. Από που λοιπόν παραιτείται?
Όσο δε για τον δεύτερο κύριο, έχω να πω ότι είναι δικαίωμα του η παραίτηση, από μια θέση που έχει εκλεγεί με την ψήφο των σωματείων, επειδή δεν εξυπηρετηθήκαν, τα ταπεινά σωματειακά συμφέροντα του. Καλώς έπραξε. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη.
Σχετικά τώρα με όσα γραφτήκαν σε ένα άλλο blog, (στο γνωστό ανορθόγραφο),μόνο τούτο. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ. Όλα τα υπόλοιπα που αναφέρει ο κύριος αυτός δεν με αγγίζουν. Δεν με απασχολούν αυτά που γραφεί για μένα. Είτε καλά είναι αυτά, είτε άσχημα. Είναι γνωστός, και δεν είμαι εγώ αυτός που θα του δώσει ρόλο, ούτε φυσικά είμαι εγώ αυτός, που θα τον κάνει << μάγκα>>._
ΜΕ ΤΙΜΗ
ΝΙΚΟΣ ΒΑΚΑΛΗΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :